15
Jun
2017

Zakaj vi trenirate?

Preprosto vprašanje, na katerega dobimo najrazličnejše odgovore.

Zakaj vi trenirate? Nekateri bi radi izgubili odvečne kilograme, drugi bi pridobili nekaj mišične mase, spet tretji bi radi izboljšali svoje sposobnosti v določeni športni panogi. Nekateri bi radi odpravili bolečine in težave s katerimi se srečujejo pri vsakodnevnih opravilih, ostalim fizična aktivnost predstavlja določeno stopnjo sprostitve.

Vse to so popolnoma legitimni razlogi, da se ukvarjate z določeno aktivnostjo. Vsi ti razlogi pa imajo na koncu skupni imenovalec, ki bi moral biti cilj in primarni dejavnik, da se posameznik odloči za določen trening. Ta skupni imenovalec je zdravje.

Cilj vsakega posameznika in predvsem trenerja, mora biti, da svojemu klientu zagotovi zdravo in vitalno telo.

Pogosto se osebni cilji posameznikov prepletajo z izboljšanjem zdravja. Tako na primer posameznik, ki je pretežak in si želi shujšati zaradi vizualne podobe, hkrati izboljša tudi svoje zdravstveno stanje. Vsi vemo, da je prekomerna telesna teža lahko razlog za marsikatero bolezen. Katera je napomembnejša stvar za doseganje ciljev sva ugotavljaja že ve enem izmed prejšnih zapisov (povezava).

Ohranjati ali povečati mišično maso je ključnega pomena, saj le ta z leti upada in je glavni razlog, da v zrelostnem obdobju nismo več tako storilni. Polega tega je mišična masa povezana z porabo enerije tekom dneva, tako je trening moči dragocen tudi za vzdrževanje primerne telesne teže.

Ne glede na kratkoročne cilje, moramo imeti za dolgoročen cilj zdravje in izboljšanje vsakodnevnega življenja.

Strašno popularne so reklame: »Treniraj kot vrhunski športnik«. Totalno nesmiselno, če seveda niste vrhunski športnik. Vrhunski šport ima za primarni cilj izboljšanje rezultata in se v veliki meri ne ozira na zdravje.

Bodite pametni in izberite vadbo, ki vam bo predstavljala sprostitev, v kateri boste uživali in bo usmerjena v dosego vaših ciljev, ki vam bodo pomagali izboljšati zdravje, olajšali vsakodnevna opravila in izboljšali počutje.

Naučite se pravilnih gibanj: pravilnega vstajanja, pravilnega počepa, pobiranja težkih predmetov, nošenja… in izberite trenerja/vadbo, ki vam bo vse to zapakiral/a v smiselno in zanimivo celoto.

Veste, zakaj vi trenirate? Kot je rekel Dr. Phil: »Življenje je maraton, ne sprint«. Zato naj bo vaš cilj več kot le telo, ki izgleda dobro v kopalkah.

Naj bo vaš cilj telo, ki je storilno, zdravo in vam bo zagotovilo polno življenje vse do zlatih let.

Število komentarjev
0

Dodaj svoj komentar