22
Feb
2017

Katera je najpomembnejša stvar za doseganje ciljev v fitnesu (in na drugih področjih)

Kako trenirati, da bom najhitreje dosegel zastavljeni cilj? Kaj jesti, da bom izgubil vse te maščobne obloge? Kako pogosto trenirati? Ali lahko jem to? Koliko meric beljakovin moram zaužiti? To so samo nekatera vprašanja s katerimi se srečujemo trenerji in ostali v fitnes industriji. Vsa ta vprašanja pa imajo za seboj eno skupno točko – sprememba.

Kaj od tega je najpomembneje? Hrana? Trening? 70% hrana 30% trening? 80% hrana 20% trening? Po najinem mnenju je odgovor zelo preprost, vendar pa ga ni tako preprosto doseči. Najpomembnejši dejavnik za dosego ciljev, pa naj bo to v telovadnici ali na katerem drugem področju, je konstantnost!

Cilj večine vadečih je postati bolj fit – bolj zdrav, bolj vitalen, bolj storilen in funkcionalen. To bodisi lahko pomeni izgubo odvečne teže ali pa pridobitev na mišični masi, moči ali gibljivosti. Na kratko – vsi vadeči si želijo spremembo. Spremembo na bolje.

Da pa bi dobili odgovor kako to spremembo doseči, se je potrebno najprej postaviti pred ogledalo in iskreno odgovoriti na vprašanje: »Kaj me je pripeljalo do sedanjega stanja?«

Odgovor na to vprašanje je sila preprost: konstantnost, rutina, življenjske navade.

Če si torej želite spremembo na bolje je potrebno v vašem vsakdanu nekaj spremeniti – in to trajno.

Dieta da ali ne?

Dieta da, če ste športnik na visokem nivoju in tekmujete v borilnih športih, kjer je eden od pogojev tudi telesna teža. Dieta da, če ste alergični na kakšno živilo. Dieta da, če imate zdravstvene težave s črevesjem. Za vse ostale ljudi, ki ste zdravi in si želite le spremembo, pa je bolje, da spremenite način prehranjevanja. Tehtanje živil in izogibanje se nekaterim izmed njih je nepotrebno, če jeste zmerno in imate zdravo ter raznoliko prehrano. Bolj kot sama sestava hrane je problematična količina. Zato jejte večkrat, imejte tri glavne obroke z dvema malicama (za malico zadostuje en sadež ali tekoči jogurt – ni potrebno zaužiti 200g riža s tuno). Počasi uvajajte spremembe, saj vsaka stvar potrebuje svoj čas. Vsak začetek je težak, vendar pa, ko stvar postane navada, ne boste verjeli, da ste kdaj delali kaj drugače.

Najboljši trening za šestorčke, velike roke, zdravo hrbtenico, lepo oblikovano zadnjico …najboljši trening na svetu!

Je res, da se treningi glede na cilj razlikujejo. Določeno število ponovitev v določenih serijah z določeno težo in predpisanim počitkom dajejo najboljše rezultate za različne cilje. Pa vendar je ena stvar vsem treningom skupna – konstantnost! Šestorčki se ne bodo pojavili čez noč, če tudi izvedete vse NAJBOLJŠE vaje s Facebooka za trebuh in jeste en dan kot Dejan Zavec, ko se pripravlja na tehtanje. Prav tako ne boste v enem dnevu dobili rok kot Arnold Schwarzenegger, če boste izvedli 8 ur dolg trening za upogibalke komolca in zraven spili 16 meric proteinov. Nobenega cilja ne boste dosegli, če ne boste konstantni in predani treningu. Tako kot za prehrano, tudi tu velja, da je začeti težko.

Bistvo!

Način življenja in življenjske navade so vas pripeljale do točke, ko ste se odločili, da je potrebno nekaj storiti za svoje telo. Neurejena prehrana in nezadostna količina gibanja sta tekom let pustila posledice, ki bi se jih radi znebili. Zato se je potrebno zavedati, da bodo stvari odšle, tako kot so prišle…počasi in vztrajno. Utopično je verjeti ljudem, ki vam obljubljajo, da lahko 10 let nadoknadite v 10 dneh.

Če ste se odločili za spremembo in iščete najboljši trening in način, da se spet spravite v formo, je edini nasvet, ki vam ga lahko ponudiva ta, da bodite konstantni. Začnite počasi, postopno. Odločite se in spremenite svoje navade. Dodajte več gibanja v svoje življenje, uredite si prehrano in vztrajajte. Kajti najpomembnejša stvar za dosego ciljev je konstantnost!

Število komentarjev
0

Dodaj svoj komentar